30 desember 2008

I det året 2008 renner ut.....

Vi nærmer oss med store skritt slutten på det herrens år 2008. De fleste hendelser har vært litt opp og ned. Slik et år gjerne er. Det har ikke vært et av de verste men tøft på sine måter.Godt på andre måter. Barna blir jo større og nye utfordringer og gleder binger de med seg. Denne julen har jeg ikke vært melankolsk og tankefull slik jeg ofte er når et år rusler mot slutten. I år er jeg fornøyd. Selv om min noe manglende julefølelse bekymret meg en stund. Det kan kanskje ha noe med at barna blir større og tradisjonene endrer seg. Eller kan ha noe med min Blonde Gudinnes flytteavgjørelse og bearbeidingen av det, som har gjort at jeg føler meg ferdig med den prosessen. Det er nye ting i emning. Hvis det er så at tankenes kraft er positiv så har jeg bestemt meg får å bli mye bedre sykdommsmessig ;D

Høres det ut som en klisjé?? He he det er helt i orden, for det er ikke DU som må tro og håpe på det... det er MEG!!!
Jeg har forlengst sluttet med slike nyttårsforsett, det endte bare med at det ble stort sett det samme hvert år og... vel nei jeg bestemte et år for å legge sånt på hyllen og det passer meg utmerket.


Jeg begynte å blogge nå i høst,det var forvirrende en stund, men nå passer det meg helt fint. Noen ganger blogger jeg bare om tanker og følelser men mest om interiør og forandringer. Men det må jeg jo si... trodde ikke det fantes så mye inni mitt lille hode som ville ut... Jeg er forundret over meg selv. Allikevel så fortsetter det å poppe ut innlegg. Morsomt ;) Mange ganger setter jeg meg ned med pc en og tenker...: nei, i dag blir det nok ikke noe innlegg. Men plutselig så ligger det et på lur...... Det er slik mange av mine innlegg blir født, noen verpes på lenge, mens andre bare tyter ut.


I morgen.... så kommer det mange ramlende inn for å feire slutten på dette året som nå er øyeblikk forbi, og den spede begynnelsen på det nye året. Hvor alle ark enda er blanke og ingen av oss vet hva det vil bringe. Jeg må si jeg er glad for at jeg ikke vet hva året vil bringe....men jeg håper at det bringer gode ting. For oss alle.
Disse bildene ble tatt i Glasgow i november, hvis du klikker på dem blir de større ;)
Til alle dere som er mine blogg venner....... Jeg vil gjerne takke for fine kommentarer og er koselig bekjentskap. Håper dere får en flott nyttårsaften og riktig GODT NYTT ÅR!!

Stor klem fra Eline

12 kommentarer:

  1. Jeg pleier faktisk å bli litt melankolisk sånn helt på slutten av året..."tygger" vel på opplevelser som har vært, og undrer på opplevelser som kommer..Jeg håper ikke jeg har ødlagt for mye av julegleden din snuppa. Vi gleder oss masse til i morgen...den kvelden der kommer til å bli priceless for min del i hvertfall.....

    Klem og klem

    SvarSlett
  2. Det er vel alltidt litt sånn melankolsk kjensle når året nærmar seg slutten og ein ser tilbake...
    Veit kva det gamle året har gitt oss av både gleder og sorger, samtidig som ein er spent på kva det nye bringer!!
    Eg har det på samme måten som deg når det gjeld blogginnlegg...Vert innimellom heilt forundra over kva som ligg på lur i toppetasjen, og vert aldri heilt tom for idear;0)
    Eg er i alle fall superglad for at du starta med blogging, og for at eg er ein av dine bloggvener!!
    Set utruleg stor pris på bloggvennskapet vårt og ser fram til nye gleder i året vi no er på veg inn i:0)
    Ynskjer deg ei fortreffeleg nyttårsfeiring i lag med alle dine gode vener...
    Varm klem Line

    SvarSlett
  3. Så fine bilder... Det er godt å høre, og lese i kommentarene dine at det er flere enn meg som er litt melankolske på slutten av året :)
    Jeg håper du får en fantastisk feiring med fullt hus i morgen...
    Tusen takk for alle fine kommentarer du har skrevet i bloggen min :) Det har hjulpet meg veldig...
    Ønsker deg alt godt for det nye året, du er et fantastisk menneske :) *Klem*

    SvarSlett
  4. Tusen millioner takk for ditt vakkre kommentar inne hos meg. Du skriver så bra "!
    Og hyggelig at jeg måtte gråtr litt.
    Og så matte jeg lese det opp til eldstemann og mannen.
    |Ha ett riktig godt nytt år :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en kjepefeiring, og et riktig godt nyttår!
    Fine bilder:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.
    Jeg ønsker alt godt for deg og dine i året som kommer!
    Klem

    SvarSlett
  7. Litt filosofisk sist på året pleier jeg alltid å bli,bra jeg ikke er alene :)
    Stakk innom for å ønske deg og dine et GODT NYTTÅR! Håper det blir flott!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Takker for alle koselige kommentarer i bloggåret som er gått!Har vært en fornøyelse å bli KJENT med deg her INNE.Gleder meg til å følge bloggen din videre...klem

    SvarSlett
  9. Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
    Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  10. Halla snuppa:-)
    Først av alt, så vil jeg si TUSEN TUSEN TAKK for en ufattelig hyggelig nyttårsfeiring. Det er utrolig kos å komme hjem til deg og høvdingen....dere har ett fantastisk koselig hjem, og man føler seg jo så velkommen og "hjemme" ikke minst. Så tusen takk til dere begge. Jeg setter utrolig pris på at du fikk til at vi kunne være sammen alle sammen på nyttårsaften...Du spurte meg sånn litt utpå, om jeg koste meg skikkelig....Eline, DET gjorde jeg, kunne kanskje virke som en liten stund at jeg "var litt vekke"...men det var kun tanker og gode minner som var i hodet mitt da. Jeg hadde en kveld jeg ikke kommer til å glemme, så tusen takk til dere begge....

    ehh...denne bloggen sletter jeg, kommer til å bruke den nye heller....acinom.blogg.no

    hehe den er litt mere meg, så du er veldig velkommen der...

    men, jeg kommer til å følge med deg her likevel.....

    Klem og klem:-)))

    SvarSlett
  11. Ja, no har vi komt inn i år 2009. Rart kor fort tida går.. :) Snart vår! ;) Åh, kor eg gler meg til det :) Vi har hatt nokre kjempe flotte dagar i det nye året, så det begynner godt :) Ønsker deg og dine eit herlig godt nyttår :) Det ligg noko til deg på bloggen min :) Godklem :)

    SvarSlett
  12. Er innom for å ønske deg eit riktig godt nytt år !

    SvarSlett