13 desember 2008

Awarder ;D

Jeg er bare så utrolig heldig, for jeg har fått en award fra Alvens kreative hjørne Tuusen hjertelig takk for den, jeg blir bare så stolt, glad og takknemlig for denne flotte awarden.

Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte. Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres".

Jeg gir denne videre til Mitt hus ditt hus
fordi jeg setter stor pris på bloggen din og at du er deg selv ;) En dame med unik smak.

Olavas verden fordi du har en flott blogg og det er veldig koselig at du nå er sammen med oss her inne igjen.

Monique Fordi hun er ny som blogger og jeg vil gjerne motivere henne til å blogge videre ;)

Kvardagsliv i storemyra fordi hun er en hjertevarm blogger og som legger inn nye innlegg ofte, så jeg har alltid nytt å glede meg til ;)

Daisys home for hun er en koselig blogger med et fantastisk hus med masse spennende i ;)

Elisabeths blogg, for denne flotte damen kan strikke de mest fantastiske ting, og at hun er ei hærlig jente ;)

Put it in a box denne damen syr ting i rasende fart og bobler over av skaperglede ;)

Sweet dreams en ny spennende blogger som jeg nettopp har oppdaget ;)


Så har jeg vært bare å utrolig heldig å fått denne Awardw fra både kvardagsliv i storemyra og Daisys home

Jeg er dypt rørt og veldig takknemlig for denne flotte utmerkelsen fra dere begge to. Jeg setter stor pris på bloggene deres ;)

Denne vil jeg gi videre til den Kreative alven i Alvens kreative hjørne

Og til den spennende og litt mystiske svarte katten

Dette er fantastiske bloggere og har du ikke vært på besøk til noen av disse bør du virkelig ta deg en tur ;)

5 kommentarer:

  1. Tusen takk !! Det er hyggelig å bli satt pris på )


    jeg har mange slike som du så på bloggen min.
    Jeg kjøpte dem da jeg hadde butikk. men de har dem kanskje på Hilmers hus. den svære i sølv og hvit tror jeg kostet 1200 kr !!

    klem

    SvarSlett
  2. Tusen tuuuuuusen takk Snuppeline. Jeg setter stor pris på Awarden fra deg. Den kommer til å hjelpe og motivere meg til å komme skikkelig i gang med blogginga:-)

    Klem og klem

    SvarSlett
  3. Tuuuuuusen takk snuppa! Du er så altfor snill - og jeg blir jo så utrolig utrolig glad ! :-)

    Hvordan jeg får produsert alt dette.. hihi.. vel, jeg har vært mye syk/hjemme i det siste - er SVÆRT rastløs - er effektiv og sover ca 4 timer i døgnet! Det siste har jeg valgt selv ettersom jeg som regel ikke trenger mer søvn enn det ! Hihi.. er nok litt hyperaktiv ja!

    Sirup i genene - høres deilig ut ! :-)

    ha en superfin helg! Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei :-) Tusen takk for awarden :-) Setter stor pris på det!! Ha en fin lørdagskveld :-)

    Klemmer ifra meg :-)

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk for utmerkinga, Eline:0)
    Gjer ingen verdens ting om eg har fått den før, set like stor pris på den for det....
    Her i huset har det vore ein roleg dag med litt kakebaking, pynting og speling...
    Klem

    SvarSlett