26 november 2008

To Molly- With love

Jeg var inne på siden til Molly i går og leste....... Det var ikke noe koselig lesning. Jeg tenker på deg og dine å håper at du ikke legger ned bloggen din. Både Høvdingen og jeg har besøkt bloggen din. Også lenge før jeg begynte å blogge selv, du ligger lagret på favorittene mine.

Jeg har valgt å følge oppfordringen som jeg fant inne hos Kvardagsliv i storemyra, så dette innlegget er dedikert til Molly. Besøk gjerne siden hennes å gi din støtte, og lag et innlegg for å vise din omtanke.

http://meandmolly.blogspot.com/

Ta med deg dette hjerte eller finn et selv, og vis din støtte til Molly.

To Molly-With Love

3 kommentarer:

  1. Det er et fantastisk samhold her inne i bloggverden. Jeg føler også med Molly og synes det er forferdelig det som skjer med henne. Godt at hun har så mange rundt seg som slår ring om henne.

    Slik lager du en kobling (feks til en blogg):

    1. Når du er inne og editerer teksten din, så skriv navnet du vil lage en kobling til, feks Black Feathers

    2. Deretter merker du teksten.

    3. Trykk på knappen som ser ut som en liten jordklode med noen paranteser (ordet "kobling" kommer opp når du legger musen over knappen).

    4. Du får opp en liten boks hvor det står Angi en nettadresse og her limer du inn nettadressen du ønsker å linke til.

    Vips - så har du en kobling!

    Alt er enkelt når man kan det. Lykke til, kjære du.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. En fin gest.

    og takk for trivelig kommentar inne hos meg, koselig ;0) Her har ejg nok ikke vært før men kommer gjerne igjen ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så bra at du er med da :)
    Jeg har tenkte at jeg skal skrive innlegg hver søndag en stund fremmover nå, sann for å oppdatere litt om hvordan det går med denne "siestaen fra livet" som jeg holder på med :)

    Jeg og sjekka kalenderen her tidligere i dag, og fant ut at det var 1.advent nå på søndag... Og jeg som hadde planlagt dette nøye... Hmm, jaja - får se hva jeg får til løpet av helgen :)

    SvarSlett