05 november 2008

Tipper snart over 1000.....

Besøk her hos meg, ikke dårlig det altså. Det er veldig koselig at det har vært så mange på besøk her. Så velkommen skal du være hvem du nå enn er....Siden formen ikke har vært helt på topp så skjer det lite kreativt på noen plan. Så det er ikke noe nytt og spennende å vise frem. Men til gjengjeld så har jeg besøk masse av deres flotte blogger. Det mangler ikke på inspirasjon noen steder det er helt sikkert. Dette, altså blogglesning er jo bedre enn hvilket som helst interiør blad. Jeg har funnet i ideer som jeg aldri ville ha tenkt på selv. Jeg har funnet knallgode kakeoppskrifter, bland annet gulrot muffins, oreoskake og ikke minst snickerskaken. Jeg glemte desverre å notere ned navnet på bloggene, hvor jeg fant disse tingene men finner jeg dere igjen så vil det havne en takk på kommentarer. De var bare helt deilige de kakene.



Jeg har blitt inspirert til å prøve nye håndarbeids ting og fått gode råd på nye fremgans måter på forskjellig. Det beste er jo da... at det kommer nye innlegg og ideer fra dere hele tiden. Jeg må jo bare si at jeg synes det er topp :) En stoor applaus til alle dere bloggedamer der ute.



Disse synes jeg var kuule, har aldri hatt sånne blomster før. Høvdingen fikk dem av sin søster, da han fylte år. Kjempekoselig ;)


Vasen som de står i fikk jeg av Høvdingfuglens foreldre.

En hektisk uke her i redet vårt, derav min noe usammarbeidsvillige form. Så jeg gjør alt jeg kan for å komme oppå igjen. Derav så hviler jeg.

Pusen synes det er en god idé og hviler sammen med meg, slik som bare han kan. Da ønsker vi, altså pusen og meg velkommen til den som blir besøkende nr. 1000.


Ha en avslappende dag videre :D

5 kommentarer:

  1. jeg ble nummer 1016, så noen var før meg gitt! Kule blomster, minnet meg om en fugl noe som passet perfekt når jeg leste profilen din :) Takk for kommentar på bloggen min og ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke utrolig kult at så mange titter innom?? Litt rart på en måte og, jeg startet for en mnd siden og er helt overveldet av responsen her inne! Kjempegøy!! Ha en fin kveld videre! Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. Åh, så fin pus :) Er det en Bengal?
    Jah,b loggverdenen kan by på mye bra ser du... Jeg har blitt uendelig inspirert etter jeg begynte å lese blogger, og la den ene føre meg til den andre :) Men morro er det jo også...

    Håper formen er bedre med tiden... Du får sende Høvdingen ut å kjøpe Bo Bedre magasinet til deg, Der var det mye morro denne gangen :)

    SvarSlett
  4. Hurra! Over tusen besøkende - er det ikke flott? Man blir jo kjempeglad :-)

    De blomstene er stilige - husker de solgte dem på ikea en stund! Var populære!

    Fortsatt god bedring, håper du/dere kommer dere! Kjipt - nå florerer jo enten det ene eller andre av basselusker :(

    Ha en fin natt! *gjesp*

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for besøk inne hos meg, så kunne eg oppdage den flotte bloggen din:9)
    Har kosa meg lenge her inne eg, no, og kjem gjerne igjen!!
    Bildet nedesrt i bloggen var kjempefint...
    God bedring og ynskjer deg ein sin dag,klem

    SvarSlett