11 november 2008

Små pusslerier......

Her er en messing lysestake som jeg fant på et loppemarked. Jeg betalte 10kr for den. Jeg vasket den grundig og fjernet gammel lakk som holdt på å løsne. Deretter satte jeg i gang med å spraye den svart.Den har fått røde lys i bare for å teste den... før jul. Jeg er veldig begeistret for lys med en skinnende overflate. Jeg ble veldig fornøyd med den. Den står oppå denne selvkomponerte hyllen. Er ikke hylle knektene tøffe? Jeg fant de på Stabbursbua, mellom Larvik og Sandefjord.
Høvdingen bestilte en sotet glassplate til å ha oppå. Denne hyllen er vi bare så utrolig fornøyd med;D
Stilig ikke sant?
Da jeg kom på siden min i dag virket ikke Web telleren. Jeg fjernet den og prøvde å legge til den samme typen igjen, men fikk bare en feilmelding. Etter en leterunde fant jeg denne og la til på nytt. Det er ganske kjiipt når ting ikke virker. Jeg så også at den ikke virket hos flere av dere så det var visst ikke bare meg som hadde problemer.








Her er noen flere tags som jeg fikk laget for noen dager siden. Jeg har allerede pakket inn en jule presang og hengt en tags på og det ble kjempe fint. Koselig å gi og forhåpentlig koselig å få ;D
Nå sitter jeg å venter på ei venninne som skal komme på besøk, det er lenge siden vi har snakket sammen så jeg gleder meg veldig. Da får dere alle ha en riktig fin dag. Og husk at jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten kommentar her hos meg ;)




8 kommentarer:

  1. Kjempetøfft både med lysestaken og og hylla.....Har jo den derre messingsaken jeg og, den skal jeg også få spraya snart...ehemm, håper jeg da:-) Ha en flotters dag.

    SvarSlett
  2. Åh, Eline, eg fall pladask for den hylla di...Utruleg stilig, og lysestaken sklei berre rett inn:0)
    Pakkelappane var kjempefine, koseleg med heimelaga...
    Kos deg med venninnebesøk!!
    Klem, Line

    SvarSlett
  3. Lysestaken ble kjempefin:) Koselig blogg du har!

    SvarSlett
  4. Ååå så fin den var.. Nå angrer jeg skikkelig på at jeg kastet min 5 armete lysestake i messing.. Søren. Men nå har jeg lært, alt kan males ;)
    Du er kjempe flink :-)

    SvarSlett
  5. Så lekker lysestaken ble! Hm... jeg har også noen snurklete messinglysestaker :-D Kanskje jeg kan spraymale dem, det var en god ide! Men hvilken farge? Dobbelthm...

    SvarSlett
  6. Stilig lysestake. Har gjort noe lignende med en 4 armet stake jeg fant op loppemarked, og den er blitt en hedersting i stuen min..

    Jammen er gjenbruk gøy!

    ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Lysestaken ble kjempetøff da :) Og ja, hyllen var stilig...
    Blogspot er generelt sett ganske dårlig... Ofte mye som ikke funker som det skal her desverre ;)

    SvarSlett
  8. Heisann! Takk for at du tok turen innom :-)
    Ble kjempefin staken da,skal ikke så mye til,og rimelig er det å..
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett