23 november 2008

Oppladbare batterier??

Jeg har tatt ferie etter ferien, siden forrige uke var både travel, slitsom og herlig. Da må batteriene lades opp igjen, eller...i hvert fall tilsynelatende.
Skulle ønske jeg og kom med en ledning, lader og ekstra batterier. Veel, siden jeg ikke gjør det så må de selv bestemme seg for når de er oppladet. Energibatteriene mine altså.

Jeg har da noen prosjekter på gang med de er jo litt sånn halvferdige alle sammen så det er jo ikke så gøy å vise dem frem. Men noe nytt er det jo... Høvdingen og meg fant oss nye gardiner i går, noe som vi har tenkt på lenge, da vi er ganske lei av de beige, gull, brune vi har nå. Så på Princess i går fant vi nye. Høvdingen hang opp en lengde for å se..... og vips så har jeg fått meg et nytt prosjekt. De er altfor lange, subber utover gulvet. Ja så da må de legges opp før de kan bli strøket og hengt opp.

Her er forresten parfymeflakongene og den ene har fått parfyme i seg. Jeg fant en ny liten parfymeflakong i Glasgow, den hadde kjole på seg, veldig fin. Den ble jo med hjem men jeg har jo ikke fått tatt noe bilde av den enda. Det nederste bilde her er i fra kjøkkenet. Jeg er glad i røde detaljer. Vi har en del svart og rødt på kjøkkenet. Spriter det opp litt, synes jeg.

Si meg en ting.... er første søndag i advent om bare en uke?? Jøsses, dette året har gått i en fei. Prøver å tenke ut julegavetanker jeg nå, heldigvis er noen allerede på plass.
Ha en kreativ søndag da dere ;D


5 kommentarer:

  1. Så utrolig fine parfymeflakonger. Skikkelig lekre var de.
    Håper du har hatt en fin søndag så langt. Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for veldig koselig kommentar hos meg :) Det gjorde godt....
    Første advent er om to uker, og jeg gleder meg til å julepynte huset litt etterhvert :)

    Ha en finfin kveld, og lykke til med oppladingen ;) (Jeg driver med det for tiden jeg også ...

    SvarSlett
  3. Flotte parfymeflakongar:0)
    La merke til vinflakene på kjøkkenhylla di, vi kjøpte tre sånne med forskjellig tekst som vi gav vekk... Fann dei i Danmark, synst dei var kjempestilige!!
    Ynskjer deg lukke til med oppladinga i kveld, klem

    SvarSlett
  4. Enig med du at det er skummelt at det bare er en uke igjen til advent! Jeg liker jo egentlig ikke rødt, men detaljene hos deg var lekre, kanskje jeg får prøve rødt en dag allikevel:)

    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Ja enig med deg i at tiden flyr...hadde trodd det skule gå sakte nå som jeg er gravid,men det går heldigvis fort :-) Skal jeg ta keisersnitt er det jo bare 14 uker til lillegutt er her :- ) Er det to uker eller en uke til først søndag i advent? Ble usikker jeg nå.....ser noen skriver to uker her...

    Ha en strålende fin dag :-)

    Her er det mini "storm" ...så blir nok inne dag på meg og tulla i dag :-) Skal sy litt så passer meg bra egentlig :-)

    klem

    SvarSlett