12 november 2008

Om alt eller ingenting......

I dag er jeg kaputt, heelt på felgen... Har ikke gjort noe særlig spennende, men jeg har sydd litt. Vi har en sånn skyve dørsgarderobe, og der du kan henge klær så ligger det også bager på gulvet, og uten at jeg la merke til det, hadde en av penkjolene mine satt seg fast i den ene døra. Så den ble jo dratt frem.. tilbake...frem osv. Den ble jo ikke seende så pen ut til slutt, men jeg viser den ikke frem i dag. Eller...hva jeg har gjort med den. Den er ikke helt ferdig for jeg ble så gruelig dårlig.Nå er jo ikke jeg den største fan av sink men dette utetermometeret som vi fant i Bø, det fikk lov å bli med hjem. Og jeg er veldig fornøyd med det ;) Det er lenge siden vi var i Bø men jeg har bare glemt å vise det.
Denne planten her.. er det noen som vet hva den heter?? Elefantfot eller?
Den har overlevd lenge her hos oss noe som i grunn er en stor prestasjon. Jeg er nemlig veldig flink til å glemme å vanne. Vel, i perioder, for i andre perioder så husker jeg på det. Synes denne potten er veldig fin, var innom en butikk som jeg veldig sjelden er på. Men de hadde mye flott der. Kanskje jeg burde tatt turen der igjen.....

Ellers så har jeg tittet innom masse blogger i dag. Utrolig hvor forskjellige folk er, men det er jo det som er gøy.
Så så jeg ei som hadde en sånn lyslykt som jeg. Har lurt litt på å male min og da jeg så hennes ble jeg sikker. Hun hadde malt den hvit og det var flott. Men her hos meg så blir den nok svart.... eller sølv. Hmm, må tenke litt på det.
Dette var vel mitt lille innlegg om alt eller ingenting. Mest ingenting tror jeg egentlig. Men nå skal jeg poste dette for det er noen som venter på å lese det.
Hei til deg ;D


6 kommentarer:

  1. He he he....Utålmodig vettu:-) Men du, hvis det viser seg at den planten din heter elefantfot, så er jo jeg bare helt nødt til å ha en sånn en:-) Sånn ellers så syns jeg ett innlegg om alt og ingentinger vel så spenende som de andre du legger ut...DU får ha god bedring, håper formen din er bedre i morgen...Klem og klem

    SvarSlett
  2. Hehe koselig å lese innlegg om alt eller ingenting ;)
    Kjempe fin plante og termometer :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin plante.. Mine bare dør de :(
    Ingentingdager er deilige de også på sin egen måte...

    SvarSlett
  4. Hei,jepp du er eier av en elefant-fot og den skal IKKE ha mye vann...da råtner den..så fortsett som før!hehe.Takk for koselig hilsen, natti natt:)

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Alltid like koselig å lese innleggene dine :-) Likte godt blomsterpotten din :-) Og termometeret :-)

    Ha en fin dag :-)

    klem

    SvarSlett
  6. Ikke noe særlig at formen er dårlig da.
    Håper du snart føler deg bedre.
    Krokken/urnen din var aldeles nydelig!!!
    Min stil :-)
    Planten din er en Elefantfot ja.
    Og den tåler godt å tørke og få vann i ny og ne. ;-)
    God bedring.

    SvarSlett