01 november 2008

November har sneket seg frem....

Ja så var det plutselig november... bare en måned igjen til jule måneden. Hvor blir egentlig tiden av?? Det er visst bare å begynne å tenke julegavetanker. Men jeg er ikke helt der enda, jeg har nemlig hatt hodet opptatt av andre tanker. Flere prosjekter er snart ferdige men noen skal jeg vise frem nå. Dette er bare små pusslerier, men det har vært veldig gøy. Noen messing småting som skal forandres:

Denne lille småting komode saken som står på kjøkkenbenken her. Skuffene var vinrøde, brrr, ble etterhvert svarte. Men jeg syntes fremdeles at den ikke var helt det store. Nå skal vi pusse opp kjøkkenet til sommeren, så da blir den nok plassert et annet sted. Men til da står den nå her. Den rommer alt fra batterier, spiker, skruer og småduppeditter som stadig flyter rundt i kjøkkenredet. (er det sånn bare hos meg eller??)For noen dager siden var jeg innom Europris, og da fant jeg denne sprayen: Julesølvspray, tror den kostet ca 16 penger, så den måtte jeg jo bare teste ut. Har noen ting som drømmer om å få sølvdrakten på, så da må jeg finne den sølvfargen som jeg liker best. Det er mange av dem og ikke alle sølvsprayer er like fine.......
Hmm, jeg har visst et før bilde av blomsterpotten og men det får komme en annen gang. Slik ble kommoden i sølv/sort festdrakt. Mye bedre synes jeg. Sprayen er jo her også og småtingene står oppå kommoden.
Ønsker dere alle en super helg ;)

3 kommentarer:

  1. Så kreativt og så enkelt :)
    Takk så mye for hyggelig besøk i bloggen min...
    Bilder av nordlyset kommer nok, bare venter på den skikkelige kulda nå, så det blir litt klarere farge på det;)
    Ha en super helg...

    SvarSlett
  2. Heisann...
    Gøy med spraylakkering - store forrandringer til en billig penge, og ikke minst, veldig raskt resultat...

    Ha en fin lørdagskveld videre!

    Klem:o)

    SvarSlett
  3. Hmm.. jeg må virkelig lete gjennom roteksuffen etter ting som kan lakkeres :-) Viste ikke at det var såå enkelt :)

    Koselig at du satt så mye pris på awarden :) Den var virkelig velfortjent!

    Håper du har hatt en fin helg og halloween feiring!

    Klem fra Ida

    SvarSlett