04 november 2008

Min dag.....

I dag startet dagen med litt gave opppakning av bursdags minstemann, som har nådd den anseelige alder av 7 år. Tenk dere det å være 7 år igjen... Det ble både klær, teppe, bøker og nintendo kontroller og spill. Og så blir det en yndlings middag som heter, her i redet : Hummer og kanari. Det har ingenting med hverken hummer eller kanarifugler å gjøre, men derimot pasta og skinke. :D Man har det jo ikke mer moro enn man lager selv....... Det er Høvdingen som må trå til å lage middag i dag, formen min er ikke bra så i dag ligger jeg her:

Ble jo ganske så fancy med de nye nattbordene synes dere ikke? Det ligger en sotet glassplate oppå dem. Stilig syntes jeg. De er fra IKEA og er i samme serien som den... hmm kan man kalle det for et senge bord?? Slik som man kan dra over senga, som et bord. Kan brukes til å ha pc på eller no. Ja ja samme hva den heter, vi har den nå...
Dette er utsikten min fra senga, så her vises det senge bordet ordentlig. De skapdørene har jeg lyst til å tapetsere i en tøff tapet, gjerne med litt sølv i. Eller har dere noen forslag?? Kom gjerne med dem, en idemyldring er flott. Her er det humm lekre tretaket mitt, med masse kvist i........ vel, DET kommer til å bli lekkert når det blir malt hvit blank. Men det er masse arbeid, så det skjer ikke akkurat i dag.



Oppå komoden min står dette, er det ikke lekkert? Jeg skal ha et bilde av Høvdingen og meg der. Må bare få tatt et nytt et av oss først. Selv om jeg vimser rundt med kameraet stadig vekk har jeg ikke fått somlet meg til å ta av oss enda.... Det kommer nok.
Da får dere ha en kreativ dag,
så kommer jeg sterkere tilbake når formen bedrer seg.

8 kommentarer:

  1. Hummer og Kanari ja.....den middagsretten smakte vi hos dere en gang.....KJEMPEGOD...Den ble en favoritt hos mine småtroll og...hehe.
    Du sier du vil ha en tapet på skap dørene dine, jeg har sett at det oftere og oftere kommer en sånn type svart tapet med noe hvite/ sølv farget krusseduller eller blomster, noe i den dur i hvertfall,(nye moten) de fåes også i flere farger...kjempetøfft syns jeg da...
    Uansett snuppa, så får du ha god bedring, også snakkes vi seinere...Klem

    SvarSlett
  2. Så fint sølvbordet på forrige innlegg ble :)
    Slikt sengebord har jeg kjempelyst på, og når jeg ser det slik, er det jo veldig praktisk også... Hmm, finnes det i sort? eller hvit tror du?
    Du får ha god bedring... Ser jo ikke ut som det værste rommet å tilbringe tid i ;) er det tv som henger i taket?

    Ha en fin en...

    SvarSlett
  3. Kjempestilig soverom du har.Så fine nattbord.Håper at formen din er blitt bedre,så vil ønske deg fortsatt god bedring!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig hilsen inne hos meg .. :o) Du har en veldig koselig blogg selv også.

    Hjemmet ditt ser også ut for å være stilig og flott :o)

    Det å sølv-spraymale møbler var tøft .. skikkelig sprekt .. har akkurat investert i en boks med sølvspray .. hehe .. (må innrømme at jeg alt har sprayet et par lysfat og noen kongler). Lurer på om jeg har noen møbler jeg kan lakke i sølv .. hmmm ..

    Ha ei fortsatt fin uke - klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Hei igjen, la merke til lysa i taket først nå....:-/ ( en smule treig)..haha
    veldig kult egentlig, lyser de hele tiden eller er det noe som du kan slå av?
    Anyway, i den leiligheten jeg hadde for noen år siden vettu ...( Karl Johansvern) så var jeg å kjøpte sånne selvlysende stjerner å ha i taket...veldig kult egentlig. Det skal jeg deff gjøre igjen når vi kommer inn i ny leilighet....

    SvarSlett
  6. Heisann!
    For et lekert soverom! Knall tøffe nattbord! Jeg elsker tapet! De er jo så vanvittig mye tøft å velge mellom.. Litt av en jobb og male panel ja..Og ihvertfall med kvistlakk.. Vi har malt panel nesten i hele huset.. Me like:)

    Ha en flott kveld videre:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med 7 åring i hus! Tiden går fort ja!

    Kjempefint på soverommet - etter å ha jobbet noen år på Ikea stiftet jeg godt bekjentskap med sortimentet. Både nattbordene og "sengebordet" har jeg sett på flere ganger - veldig praktisk med ett slik da. :-)

    Tipper soverommet blir deilig lyst den gangen dere får malt det - synets det er sååå fint med hvitmalt tre - både på vegger, i tak og på gulv!

    Tapet på dørene hadde vært prikken over I'en :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige ting det står på kommoden din :-) Ha en fin dag i morgen :-) Her er det natta nå :-)God bedring!!

    SvarSlett