17 november 2008

Litt av ingenting og alt av noe

Nå har det gått noen dager uten noe innlegg, så nå var det på tide. Her i redet har det vært en rolig og..enerigopparbeidene helg. Tusen takk til Høvdingfuglforeldrene, som gjorde helgen mulig ;D Jeg setter veldig stor pris på dere.
Så flott at så mange av dere har delt jule tips til meg. Det setter jeg stor pris på, mange gode tips. Så har jeg vært så utrolig heldig å fått en award fra Karens Verden. Tusen, tusen takk, det var kjempekoselig av deg. Setter stor pris på det . Jeg ble bare sååå glad;D Dette skrev Karen på bloggen sin:



Black Feathers (Takk for award) Denne dama har en utrolig kul blogg. Hun skriver morsomt om dagenes opp og nedturer. Hun er uendelig kreativ og inspirerende, og det er alltid en glede å lese om tilstanden i "redet".
Award til deg fordi du inspirerer meg*



Jeg får lage et nytt innlegg når jeg skal gi den videre.
Selv om det er hmm... juletørke her så er det ikke tørke på andre områder. Siden jeg har irritert meg over manglende jule*ånden* som ikke kommer over meg så har jeg jo..(igjen) sprayet litt ;D
Slik ser denne lysestaken som henger i gangen ut. Litt trist og anonym, og jeg glemmer lett at den faktisk henger der. Så fugledamen svinger *tryllestaven* (les: sprayboksen)
Vips så ser den slik ut..... Tadaaa...
Litt mer eksklusiv og man ser at den er der. (Fugledamen nikker og smiler veldig fornøyd) He he, ja hva gjør man ikke med ting som irriterer en. Ja jeg har jo sprayet mer, siden jeg var i siget mener jeg....;) men det får komme senere.
Ha en super mandag da dere ;)




4 kommentarer:

  1. Fy, den ble veeeeeeldig fin da..... Jeg satt hjemme hos Mamma og dem i dag....kikka meg litt rundt....der fikk jeg øye på et bilde av dem to som unge (svart hvitt bilde)et veldig fint bilde i grunnen, men de har rammet det inn med en gull ramme!!!!!....noe jeg ikke syns er noe fint...så jeg tipsa fattern da, om at det kanskje hadde sett bedre ut om han lakka den ramma i en sølvfarge:-) så nå er jeg litt spent på han faktisk kommer til å gjøre det....Ha en fin kveld, og fin tur til Scottland. klem og klem

    SvarSlett
  2. Så fin den ble! Jeg må snart piske meg selv til å gå ut og kjøpe noen spraybokser selv, har så mange planer!

    SvarSlett
  3. Oi oi, så fin den ble... Jeg har faktisk kjøpt meg en sølvsprayboks jeg også ;) Så nå er jeg leting etter ting å spraye .... hehe

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Så fin den ble!!! Hvor kjøper du sprayen? Stilig med sølv :-) Alt blir jo fort bare hvitt.. Ha en strålende fin dag :-) Her skinner solen og det er kommet litt mer snø i natt,så må ut en tur med vesle jenta etterpå :-)

    klem

    SvarSlett