08 november 2008

Koselig utmerkelse

Denne har jeg fått av Kvardagsliv i Storemyra.http://lineah-rakfre.blogspot.com/ Tuusen hjertelig takk for det.

Det er kjempekoselig å få en utmerkelse på at det er folk som liker det jeg skriver og pludrer om. Jeg ble kjempeglad for den. Ta gjerne turen innom til kvardagsliv i Storemyra, kjempekoselig blogg.

Nå har jeg jo sett at mange bloggere har en masse utmerkelser og at noen begynner å synes at det er nok. Men jeg velger å gi den videre.

Reglene for denne utmerkelsen er:

Reglene til denne utmerkingen er at du skal linke den som gir den til deg, og deretter dele den ut til 7 stk som du skal legge til lista di.

Put it in a box........

Nå har jeg jo nettopp lagt til ganske mange så jeg velger noen av dem.
http://putitinabox.blogspot.com/ fordi dette er ei sprudlanes jente som skriver de hærligste innlegg og kommentarer. Hun har en helt spesiell måte å beskrive ting på og putter ting i en boks. :) Hun er også flinkere med rettskriving av ord "ler" så jeg takker så mye for at ordet ble plassert med sine rette bokstaver. Jeg digger bloggen din ;)


***************************************






http://alvenskreativehjornet.blogspot.com/
Alvens kreative hjørne....
En virkelig kreativ jente som ofte har et enormt oppkomme av ideer. Jeg må jo bare si at jeg er imponert. Jeg besøker denne bloggen igjen og igjen og har du ikke vært der så ta deg en tur. Det er virkelig verdt det;)
Hun skriver de koseligste innlegg og jeg koser meg når jeg titter innom ;)




*************************************


http://karenbeate.blogspot.com/ i Karens Verden. Når du besøker denne bloggen får du tips både til antrekk og mote. Det synes jeg er moro. Hun skriver som i en dagbok om hva som skjer i livet hennes og tar masse flotte bilder. Skikkelig sprek jente dette her. Baker gjør hun også, jeg er like imponert når noen fikser gjærbakst slik som henne. (Jeg og sånn bakst er ikke det helt store nei....)


*******************************************

3 kommentarer:

  1. Hei, så du har en strikker i huset, ja. Det er bra. :) Bomullsgarn er det beste til kluter, mange skryter av Garnstudios Paris, eller Tuvagarnet til Europris. Jeg har ikke prøvd å strikke med noen av disse selv, men har fått en klut strikket i Paris, og den er veldig god. Har tenkt å prøve meg på Tuva selv, bare få handlet inn litt først.

    SvarSlett
  2. Åååååhhhh.. du er så skjønn :-)

    Tusen tusen millioner takk :-) Blir såååååå ubeskrivelig glad :-)

    Skal ha den med i "vinnerinnlegget" på mandag :-)

    Tuuuuuusen tuuusen takk igjen, ønsker deg en hærlig helg!

    STOR KLEM

    SvarSlett
  3. Aw, tusen takk for koselig omtalelse og litt reklame :) Jeg har akkurat funnet ut av dette med linking, så nå har du fått æren av å være den første linken på min blogg...
    til uken skal jeg lage et innlegg om mine favorittblogger, og fylle ut linkelisten litt, så da får du bare følge med :)

    Hatt en bra helg?

    SvarSlett