25 november 2008

Kjoleødeleggelser...

Denne kjolen har hengt seg fast i skap døren på skyvedørs garderoben og selvfølgelig så ble den ødelagt. Noe annet kunne jeg vel ikke vente, siden den hang der lenge uten at jeg la merke til det. Men.... hva gjør man da??
Jo man setter igang et dataprogram som heter Fantasien, litt usikker på hvilken verson det er, men det oppdaterer seg stadig. ;DSlik ser herligheten ut på nært hold, dette er fronten på kjolen så den var ikke til å reddes.

Altså... Fantasiprogrammet virker i noen tilfeller veldig raskt, og man får et resultat øyeblikkelig. Men i dette tilfellet tok det lengre tid. En modnings prosess eller noe....... For å få det ultimate av programmet, hjelper det med en stoor kopp med te, bånd, remser og diverse smått som eventuelt kan pyntes med. Dette bildet viser *the work in progress*




Fantasiprogrammets finale.....

Resultatet ble en ny pyntepute, med bånd og dusker på alle hjørnene. Kansje ikke så lett å se men pyntebåndet har både *glitter* og fjær. Ganske tøft!?
Pusen syntes og at denne puten var bare heelt lekker....... for han spiste den ene fjærdusken!!?? He he ;D



En sånn litet etterpåklatt prosjekt ble også til. Et svart silke hjerte. Jeg laget jo noen hjerter her for en stund siden, for å prøve meg. Men noen av dem syntes jeg rett og slett ble *til overs*. Jeg fant ikke så mange plasser til å henge dem. Men dette som jeg forøvrig ble allermest fornøyd med, dette skal henge på skapdøren på soverommet. Dette skapet som er trehvitt.......
Veel. det var nå det men nå er det et maleprosjekt på gang ;D
Dette er helt meg, ingen tvil om det.
Nå skal jeg kose meg sammen med Høvdingen og vi knasker på Hvalsjokolade. Marsipanhvaler....;D nam, nam. Ha en flott kveld da dere.



6 kommentarer:

  1. Både hjerte og puten ble flotte. Likte spesielt hjertet. Det var synd med kjolen, men det er godt at du har et slik fantasiprogram:)

    SvarSlett
  2. kjempefine.
    Synd med kjolen da, at du ikke kan bruke den mer , men veldig bra med gjenbruk.
    :-)
    ha en fin kveld <3

    SvarSlett
  3. Veldig smart og kreativ måte og få brukt en ødelagt kjole på.

    Og takk for koselig kommerntar inne hos meg.

    Ha en god natt!!

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Jeg bruker det tynneste laget på servietten så det går bra :-) på de tynne lysene har jeg printet ut på silkepapir :-) Ser noen bruker vanlig papir...dette vil jeg ikke anbefale om du ikke sitter rett ved å har noe å slukke flammene med....har nemlig prøvd det for noen år siden...så ikke å anbefale. Synes du virkelig har gjort en kreativ jobb med den kjolen :-) som ble til så mye fint :-)

    Ha en fin kveld :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Takker for koselig kommentarer.Så fint at du fannt noe som du kunne bruke den ødelagte kjolen til.Du er jammen kreativ,og det ble jo kjempefin både pute og hjerte.klem

    SvarSlett
  6. åh! Nå ble jeg inspirert! Kom på da jeg så denne posten at jeg har en kjole i kjelleren som jeg aldri bruker, men som har vakkert sølvstoff i seg, så nå tror jeg det blir omgjort til julepynt i løpet av helgen!

    SvarSlett