27 november 2008

Hylle makover.....

Husker dere den hyllen som jeg kjøpte på nettbutikken Creme de la Creme
Den som jeg syntes var så tøff?. Ja jeg synes jo det enda, men nå liker jeg den enda bedre. Jeg kjøpte den med tanke på å male den, for jeg er ikke helt inne i den shabby looken som den hadde. Så nå har den blitt akkurat slik jeg ville at den skulle bli.

Taadaa!!!
Jepp, jeg står enda og holder den. Men den har egentlig fått sin egen plass der den skal henge...... Det er bare det at den tingen som den skal henge sammen med...... joo ;) den trenger en liten dæsj med sølvspray den også. Så siden sølvsprayen min ble tom, så må jeg dra å få kjøpt en ny. Og så er jeg en smule treig akkurat nå...... ;D Men det kommer.
Det er bare det at av og til så tar ting litt tid bare. Hi hi

Her er detaljer på hyllen. Ble den ikke fin?
Ja og så må jeg sende en liten takk til Marit i bloggen som mine dager er
som lærte meg å linke ordentlig. Tusen takk for det ;)

9 kommentarer:

  1. Ja, det er bare å sette igang for meg å tenke ut vanlige og sprøe ting. Puta og hjertet du lagde ble fine. Virkelig deilig når man kan bruke noe på nytt, lage andre ting av det.Miljøvennlig til og med!

    Klem minime.

    SvarSlett
  2. Jeg er jo litt shabby..hihi, så jeg likte den slik den var også! Men den ble absolutt lekker etter en tur under sprayen! Det viktigste er jo at den passer inn sammen med det andre man liker og eier :) Ville kanskje sett rart ut med en slitt sak mellom mye annet mer moderne..hehe!

    Flink du er da! Spray og maling ligger ikke i mine fingre..hihi!

    Masse klemmer

    SvarSlett
  3. Hylla ble flott. Jeg har liksom gitt med spraying for i år. Jeg liker helst å gjøre det ute. Og nå når det blir så fort mørkt, så får jeg ikke det helt til. Jeg har vært på Ålhens å kjøpt meg et juletre som skal brukes i julekalenderen og det har jeg veldig lyst til å spraye i hvit eller sølv. Kanskje i morgen. Det ser ut som jeg må være hjemme med sykt barn i morgen. Hva er det de sier? Ikke så galt at det ikke er godt for noe.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Flott hylle, og den var i grunnen fin både før og etter:)
    Skulle malt litt jeg også, har et rom som skulle vært ferdig til jul... ting tar tid...

    Ha en riktig fin dag!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  5. Denne ble jo kjempefin.og spraylakkering har jo også jeg prøvd ut i løpet av høsten,det er gått med noen bokser for å si det sånn.og det er jo så ok å bruke til å forvandle med,isteden for maling.Ha ei fin helg.klem

    SvarSlett
  6. Den hylla kunne jeg også tenke meg, kjemperå!!!

    og ja, Marit er flink på dette emd data. har hjulpet meg her inne og ;0) det er dette som er så flott her inne, vi kan hjelpe hverandre og lære og ikke minst inspirere!

    SvarSlett
  7. Så fin den ble :) Du har inspirert meg med sølvsprayen din :) hehe....
    Det er forresten en utfordring til deg i bloggen min..

    SvarSlett
  8. Så flott hylla vart :) Takk for utfordringa :) Så kjempekjekt! Er litt treig med å svare, då formen ikkje har vert så god. Men no er utfordringa blitt besvart og lagt ut på bloggen :) Ønsker deg ei herlig adventstid. Godklem :)

    SvarSlett
  9. Hei, så stilig den hyllen ble! :)
    Fin blogg...har ikke vært her før jeg, kommer nok innom en annen gang også! :)

    SvarSlett