21 november 2008

Hjemme igjen.

Da har vi kommet hjem igjen. Sitter igjen med masse nye inntrykk og vi hadde en flott tur. Så vi var en skikkelig grumpen gjeng i dag morges!?
Med andre ord: sure, trette, slitne og vi ville helst hatt helg nå.....*ler* Etter skritttelleren til størstefuglesønn, hadde vi gått bortimot 17 000 skritt på onsdagen. Det inkluderte turbuss, tur til et teknisk senter, shopping og julelys titting på kveldstid. Så noen julegaver ble innkjøpt, klær, veske, støveletter, dill, dall, rammer og litt til. Fordelt på oss alle. Støvelettene var ikke til meg, men duuh så masse lekre sko.;D

Jeg har aldri sett på maken. Enda jeg er ikke noen sko person, slettes ikke, kan ikke fordra å gå i skobutikker. Her var det i alle tenkelige farger og design, og med...selvfølgelig skyhøye stilett hæler. Men såå lekre...*sukk* Ikke prøvde jeg noen, og ikke kjøpte jeg noen. Med min skranglete kropp hadde jeg jo aldri fått brukt dem. Men jeg fikk virkelig et anfall av sko dilla....*drømme* Tok bilde av noen kuule men de får jeg vise en annen gang. ;D

Da får dere ha en fin fredag ;)

6 kommentarer:

  1. Så fint at dere har hatt en flott tur da.....Kanskje den bør gjentas en gang, da i form av en aldri så liten Jentetur? *gliser*

    Ha en strålende dag!
    klem og klem

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Velkommen tilbake :-)
    Godt at dere har hatten fin tur :-)
    Må ungene ha pass når man skal til england eller skottland?
    Ha en fin helg :-)
    Vi skal på hundeutstilling med Luna :-) spente :-)

    klem

    SvarSlett
  3. Heisann og velkommen tilbake:0)
    Kjekt at dokke har hatt ein flott tur...
    Ligg ei oppmerksomheit til deg inne hos meg!!
    Ynskjer deg ei strålande helg,klem

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem :) Så ut som du trengte noen daer med ferie etter alt stresset med å reise! ;)
    Er du virkelig ikke en skoperson? Jeg har aldri vært særlig glad i å kjøpe klær, men sko er alltid artig. Har noen som kun er kjøpt fordi de er fine, men jeg aldri kan gå med. Sånne som bare skal stå til utstilling. Nå når jeg har fått penger, skal det kjøpes hyller til bøker og utstillingssko. Tjoho!

    SvarSlett
  5. Høres ut som en deilig tur - og velkommen tilbake! Fine bilder fra sjøen :-)

    Har hatt en liten sykdomsperiode her hjemme - men satser på at formen er bedre til uken!

    Ha en fiiiin helg!

    Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  6. Så kjekt at dere hadde en fin tur :) alltid kjekt med litt shopping...
    Ha en fin fin helg videre....

    SvarSlett