26 november 2008

En utfordring!!

Jeg har fått en utfordring fra Svarte Katten
Hmm, hvorfor greier jeg ikke å bare linke til navnet men må ha hele http adressen.( Tips mottas med stor takk;D)

Vel utfordringen lyder:
Så här funkar det:* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Hmm, ja la meg nå se....

¤¤¤¤ Jeg bare digger lastebiler, utrolig men sant¤¤¤¤

¤¤¤¤Jeg har min egen verktøykasse stående klar, og blir veldig irritert hvis noen har lånt noe å ikke lagt det tilbake¤¤¤¤

¤¤¤ Bare elsker å kjøre bil med musikken dundrende ut av anlegget¤¤¤¤

¤¤¤¤Er veldig glad i å reise, men når jeg har vært et sted vil jeg sjelden tilbake¤¤¤¤

¤¤¤¤Har bodd nord, vest og øst i Norges land¤¤¤¤

¤¤¤¤ Er et ordentlig julemenneske, pynter huset fra topp til tå. Litt for mye i følge noen ;)¤¤¤¤

¤¤¤¤ elsker glitter og stas, som smykker øredobber og sånt. Føler meg naken uten.¤¤¤¤

Da utfordrer jeg:
Alvens kreative hjørne

Put it in a box

Casa Thea

Vakre augeblikk

Som mine dager er

Salig rot

Agathe si sie

3 kommentarer:

  1. Hei hei

    Alltid hyggelig å bli utfordret. Den ligner imidlertid på en utfordring jeg nettopp har svart på (for litt over en uke siden), men skal se om jeg får klemt inn disse svarene også ;)

    Jeg ser vi har en ting til felles iallefall: å kjøre bil med dundrende høy musikk. Det er nesten så musikk er best i bil (om man har bra anlegg). Storkoser meg da, og milene går unna.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Takk for utfordringen :-) Skal ta den etterpå :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Takk for kommentar inne hos meg.
    Takk også for utfordringen, skal svare på den i løpet av helgen.
    Hilsen fra Agathe

    SvarSlett