02 november 2008

Award.

Jeg har nå sittet å surfet litt rundt i Blogglandia...(er det ikke det vi kaller dimensjonen som vi er i?) ;) Etter som jeg leser rundt skjønner jeg jo at det ofte følger regler med disse awardene. Nå vet ikke jeg om denne awarden her har noen regler, men jeg har jo skjønt at jeg skal gi den videre. Og jeg vet jo også Hvem jeg skal gi den til.......... :DDen Damen som jeg skal gi denne til har gitt meg både inspirasjon og kreativitets iver. Hun har en blogg om alt mulig ikke bare interiør......

Salig Rot

http://saligrot.blogspot.com/

jeg gir denne awarden videre til deg, bandt annet fordi du tar modige valg innen farger. (Digger jo bare SÅ den stilige spisestuen din;)
Du har stadig nye og spennende prosjekter på gang, og jeg sitter bare å
v e n t e r på å få se resultatet. Måten du presenterer prosjektene dine på er morsom og anderledes og jeg koser meg på bloggen din. Den første bloggen jeg stopper innom på en surferunde er jo din.

Ha en super kveld :D

4 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Artig med awarder :-) koselig at folk setter pris på det du gjør :-) Ble fien de tingene du hadde sprayet :-) Utrolig lurt det der :-) Har sprayet masse av mine gamle messing ting :-) Blir jo som nytt :-) Ha en fin kveld :-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Måtte jo innom deg, når du forteller at du har lest gjennom hele bloggen min!! :) Veldig gøy å høre. Jeg syns jo det jeg skriver er så kjedelig, så at du fikk deg en god latter hos meg...:) Du må ha en riktig god dag!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk. Og så fin omtale. Jeg må si jeg ble rørt. Og jeg er glad noen setter pris på bloggen og får inspirasjon. Det er det jeg får fra blogger. Tonnevis av inspirasjon. Så mye at det nesten bobler over noen ganger.

    Klem minime

    SvarSlett