23 oktober 2008

Venninne date;)

I dag har jeg vært på "venninne date". Jeg har ei venninne som bor i telemark, så der har jeg vært å kost meg i dag. Hun disket opp frukt, vaniljekaffe og wienerbrød. Kjempekoselig. Dette måtte jeg jo ta bilde av for å dele med dere. Serviettene var litt retro, noe som jeg syntes var morsomt.( Det er jo in med retro nå) Den lille frukten( har bare så totalt glemt hva den het). Det var første gang jeg smakte den og den var god, litt uvant smak men sånn er det jo når noe er nytt. Da bruker man nettet og finner ut at den heter......Physealis. Hvis det stemmer da..?
Her er vanilje kaffen, den var deilig. Jeg er ingen kaffedrikker egentlig, men litt sånn "utenomkaffe" drikker jeg jo. Når vi to møtes er det fast med litt kaffe;)

Her er granateple, mango, ja og den physealis og deilige, deilige wienerbrød ;)


Litt kiwi og melon hadde hun også satt frem. Vi skravlet og koste oss veldig. Tilslutt var vi innom i en bruktbutikk i Porsgrunn, men det ble ingen kjøp på meg. Min venninne derimot fant seg to tøffe vegg potter til blomster.
Jeg hadde en flott dag og det håper jeg at du har hatt i dag også;)



3 kommentarer:

  1. Det er koselig med venninnetreff. Bestevenninna mi er som meg ingen kaffedrikker så når jeg er hos henne får jeg te, chai latte. Hun er gift med en nepaler og er glad i den type te. Det er kos for oss.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Jøss, var det første gang du smakte den frukten?....den er kjempegod den.....jeg syns sjøl at den smaker litt jorbær. Gleder meg til Mandag, håper du får litt fart på bloggen min....eller fart på meg, så jeg får i gang bloggen min sjøl..hehe...hmmm, lever jeg opp til blondinestempelet eller....jeg tror det, og det er ikke bra...hehe. Ha en fin kveld da snuppa.

    SvarSlett
  3. hei snuppa, hadde det kjempefint jeg...og fikk meg en goood tur hjem igjen... fikk ikke dårlig samvittighet for wienerbrøa da.. hehehe.... gleder meg allerede til neste gang...

    kos...

    SvarSlett