05 oktober 2008

Uværsdag......

I går og i natt har uværet jaget rundt husveggen. Ting har blåst både overende og av gårde. Da er det deilig å sitte inne å kose seg ved vedovnen og lage et lite innlegg. Jeg har ikke gjort annet enn å malt en håndkle holder og en liten bast korg. Disse tingene tilhører på badet og det kommer før og etterbilder når det blir ferdig.

Orkideen som du ser på bildet kjøpte jeg i Danmark i -07. Den har så utrolig store og flotte blomster. Jeg var ikke sikker på om jeg greide å få den til å blomstre igjen, men jeg måtte jo bare prøve. Nå har den stått i blomst siden juni og er like fin enda
Disse figurene kjøpte jeg for snart ti år siden, (eller lenger) tror det var igjennom Amoramica. Jeg er veldig glad i dem og de er jo bare så helt min stil.

Ved siden av figurene står disse lekre lysestakene. Bildet ble litt uklart men det får bare gå for i dag. Jeg har masse lysestaker i forskjellige varianter (kan man egentlig få nok lysestaker?) =)
Da ønsker jeg dere som er innom en trivelig kveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar