20 oktober 2008

Oslo besøk.

I helgen dro vi på besøk til Bror og samboer i Oslo. Det var veldig koselig, og så var jeg så heldig at jeg fikk disse to glassene i bursdags gave. Jeg samler på de så det var supert;) Glassene er fra Eva Trio og er skrå skjært i toppen og det synes jeg er stilig. Min bror har også begynt å interessere seg for drink miksing og vi fikk jo prøve litt.
Denne er ganske spesiell, den heter noe sånt som Hjerne blødning. Det ser virkelig slik ut også. Nå smakte ikke jeg på den men bror sa den smakte både søtt og godt. Så jeg tar han på ordet;) Derimot smakte jeg på denne som er laget av Pepsi og noe fersken greier(jeg har glemt hva det het) den var kjempegod, i motsatt til hva man egentlig skulle tro med den kombinasjonen.
Ellers så tittet vi innom IKEA og fikk kjøpt nattbordene som vi hadde bestemt oss for, pluss litt til. Det er jo utrolig hva man mener at man trenger når man er innom der. Vi var også innom en Kid butikk og der fant jeg meg endelig et sengeteppe som jeg vil ha, men hadde det det i størrelsen som jeg trenger..... neida.. Så denne uken får jeg jakte på det her borte.

Nå som regnet pisker på ruten, koser jeg meg med en kopp te og besøke deres flotte blogger, Vi skrives ;)

3 kommentarer:

  1. Hei og hei....He he, den derre hjerne blødingssaken av en drink er faktisk god, selv om det ikke akkuratt ser sånn ut.
    Ha en fin dag i uværet. Klem

    SvarSlett
  2. Koselig å dra på besøk og få besøk. Mine brødre bor også i Oslo.
    Den hjerneblødningsaken så skummel ut!!
    Skjønner du ikke smakte på den... he,he
    Ha en fin innedag!

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Ha en fin dag!:o)

    SvarSlett