24 oktober 2008

Noen julegave tags.

Nå skal det sies at dette er mitt første forsøk på å lage tags. Jeg har planer om å ..."lage en hel haug" av dem til å sette på julegavene i år. Jeg kjøpte en scrapping pakke, med noen jule ark og litt stasj i. Så har jeg klippet , limt og prøvd meg litt frem. Jeg ser at jeg burde ha lagt tagsene på en helt ensfarget bakgrunn, men det får bli med de neste jeg lager. Jeg ble ganske så fornøyd med de hvite, de ble søte.
Det er jo litt moro å holde på med litt småpuslerier. Kanskje jeg burde kjøpe litt mer... tja stempler foreksempel. Eller noen sånne søte julekule ting....
Nå er det egentlig husvask som står på programmet her hjemme i dag, det er deilig å ha det rent til helgen synes jeg.
Da ønsker jeg alle en riktig god helg;)

1 kommentar:

  1. Jeg får begynne å tenke på julekort med bilde av unga. Jeg har lagd selv de siste årene. Det går fort frem til jul nå.

    Ha en fin helg.

    SvarSlett