17 oktober 2008

Næmen..Hei du.;)

Heisann, er du på besøk på bloggen til "a mor"?? Da kan jeg hilse på deg. Jeg er Pus... ja men, jeg har et annet navn også. Det er fuglebarna som har kommet på det navnet. Jeg heter også Tigergutt, det er fordi jeg har så masse tigerstriper på meg. Mine striper er nemlig helt like på begge siden og så har jeg litt silkepreg i pelsen min.
Jeg ble født her i Fugleredet jeg, og har det kjempefint her. Jeg har dressert fuglefamilien helt etter min smak. Også er det så mange flotte naboer her... jeg stikker stadig på besøk i husene rundt her, bare for å sove litt på sofaen, eller få kos og litt mat. Jeg er bare veldig kosete, kan nesten ikke få kost nok. Jeg digger også å ligge på ryggen, "a mor" flirer hver gang, men det bryr jeg meg ikke noe om.Jeg fikk faktisk nytt halsbånd i helgen, det er svart blankt og med masse "bling,bling" på.

Her ser du lysekronen til "a mor", hun er skikkelig fornøyd med den. Den er svart;) du ser også toppen av en av de creme fargede stolene. De er i skinn og bare helt nyyydelige å ligge på ryggen i. Bak på veggen ser du en stor telysestake, den har hun kjøpt igjennom Perfect Home.

Nå tror jeg at "a mor" har tenkt seg ut på shopping snart, (jeg håper hun husker å ta med litt kattegodt til meg). Vet ikke helt hva hun skal shoppe, men jeg tenker jeg skal gå en tur ut i sola....

Det var veldig hyggelig å hilse på deg og det er veldig koselig for "a mor" hvis du legger igjen en liten kommentar.....

Da ønsker jeg dere alle en riktig God Helg.

2 kommentarer:

  1. Hei Tigergutt.....Kan se at du koser deg i hjemmet ditt ja. Hils " a mor" å si at den lampa i taket ble veldig fin med lys i!..
    Klem

    SvarSlett
  2. Det ser ut som en ekte modellpus det du har. Ligger der i sin beste positur. Vi har også katt. Den har det originale navnet Svarten.

    Jeg synes forresten at du skal male hylla på peisen med blank svart maling. Jeg tenkte jeg skulle prøve det på settebordene jeg skal male. Midterste av de tre skal bli svart og de to andre hvite.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett