22 oktober 2008

Mitt ramme prosjekt....

Denne gamle rammen fikk jeg av Høvdingfuglen sine foreldre. Den er gammel og var brun. Den ble skuret og fikk seg noen lag med svart blank maling. Jeg skar ut en pappplate(det var nemlig ingen bunn på rammen). Så limte jeg på en gavepapir rest. Papiret har slike "velur" blomser på og er skikkelig fint. (Synes jeg da) Så satte jeg meg til med foto redigering og printet ut masse bilder i sophia, eller noe sånt. Det gir bruntoner til bildene og de ser gamle ut. Det ble ikke fint, så jeg bestemte meg for å skrive bildene ut på nytt bare i sort/ hvitt. Problemet var bare at nå var jeg tom for foto papir.... Høvdingen mente at han hadde noe men visste ikke helt hvor det lå.
Vel månedene gikk.... Det beste med slike prosjekter er å få gjort seg ferdig når man er i siget.... På grunn av fotopapir mangelen så ble det jo ikke slik. Men i dag... i dag var dagen for å få det hele på plass. Så nå har jeg redigert, skrevet ut, klippet og limt. Så her er det ferdige resultatet...
Taadaaa..... Okey, en smule uklart, (jeg skalv på hånden) men her er det.

Jeg skal nå dele en liten historie... om i dag altså. Jeg har printeren min oppe og bilderammen lå nede. Siden jeg hadde bestemt meg for at i dag skulle jeg få skrevet ut bilder gikk jeg ned for å hente rammen. Vel nede fant jeg ut at jeg skulle ta med noen små rammer som mangler bilder. Den ene manglet noen "glassteiner" så jeg satte i gang med å lime.
Jeg skulle bare finne en annen ramme(som lå i en skuff). Da endte det jo med at jeg ryddet i disse to skuffene.... Vel og bra det men da jeg skulle hive søppelet som ble igjen fra skufferyddingen, så jeg at søppelet var fullt. Opp med søppleposen og ut bar det...
vel ute ser jeg at plantene trenger vann. Inn for å hente vann og ut igjen for å vanne.
Endelig kom jeg meg ned neste etasje(for å hente rammen....) Lurt å sette på en klesvask, som tenkt så gjort. Henter ramma og får øye på et annet prosjekt som er ferdig malt og begynner å sette dette sammen.(Jeg står altså nå midt i trappen.) Det er da det slår meg.... det er jo ikke rart at jeg blir sliten, for et prosjekt ruller fort videre til å bli flere gjøremål. Snakk om å være vimsete da, dere;)


3 kommentarer:

  1. du, den springinga opp og ned, eller vimsinga...hehe.. se på det som trening..Ramma ble kjempetøff den syns jeg....
    Ellers så får du ha en glimrings kveld i redet ditt:-)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Tusen takk for koselig melding på siden min :-)
    Synes jeg kjente kreativiteten presset seg litt på her :-) har hvertfall såvidt begynt på en strikkejakke til lillegutt :-) Likte godt rammen din og ideen med å ha bilder inni slik du hadde gjort :-) lekkert! Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  3. Rammen blei skikkelig stilig med blank svart maling. Jeg har veldig sansen for den fargen. Hjertene du har sydd ble kjempefine. Rett og slett nydelige.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett