13 oktober 2008

Ikke alle dager har energi.......

I dag blir det ikke noen prosjekter som vises frem. I dag er en dag uten energi. Jeg har tenkt en del på bloggen, og om dette virkelig er noe for meg.....Jeg vet ikke enda...

Jeg ser jo at min stil ikke er den "mest trendy", ikke det at jeg bryr meg. Jeg gjør jo dette for meg og jeg trives best med "min stil". Jeg har ikke en gang "katalogisert" min stil. Tror jeg er litt blanding av klassisk og skandinavisk....??he he, ja jeg vet ikke helt. Ikke visste jeg om hva jeg kom til å skrive om her... vel, det er jo ikke helt rett. Interiør visste jeg om at jeg kom til å skrive om, endringer i hus og hage.. ja du vet slike ting. Men hva mer jeg ville si noe om. Jeg har bare skrevet om det som har falt meg inn, og kost meg masse med å besøke alle de flotte bloggene som jeg har funnet her.

Livet består jo om så veldig mye mer...gleder, sorger og ja.. sykdom. Jeg trodde helt ærlig at jeg ikke kom til å skrive om den. På en måte litt et fristed, hvor jeg bare er Sorte fjær, eller Eline. Men sykdomen er jo en del av meg. Men bare en del, jeg jobber veldig hardt for at den ikke skal dominere livet mitt, ikke alltid like lett, men jeg prøver.

Jeg har en bindevevssykdom, den påvirker meg i mye. Noen dager virker ikke fingrene, armer eller ben. Noen perioder lever jeg med store smerter og med soverommet som min lille verden......(jeg nekter også konsekvent å telle alle kvistmerkene i taket her, for å ikke virke helt sprø =)) Men å male taket her.....ja det planlegger jeg en vakker dag. Ja og skapet da.....og tapetsere skyvedørene i den kule tapeten som jeg har sett....
Jeg har en masse planer, men litt av gangen.

Litt av tanken med å blogge var jo at mine venner skulle kunne lese om hva som skjer i mitt liv. Tanker, og se litt hva som ellers rører seg her hos meg på gode dager. Og for at jeg skulle fokusere på en av mine store interesser, men jeg vil jo ikke alltid orke å skrive et innlegg. Ta bilder før og etter , og noen ganger vil jeg være tom for inspirasjon. Kanskje det da ikke skjer noe her på ukesvis....
Men det gjør kanskje ikke noen forskjell, ikke for meg. Jeg er jo vant til å leve med dette, skrivefeil, surr, litt rot og en hjerne med innlagt teflonbelegg, og til tider minimalt med energi...Slik som i dag, i dag er det ikke energi.

Men i morgen... i morgen er det atter en dag.....=)

1 kommentar:

  1. Syns du er kjempeflink jeg, ser opp til deg. Tenker på hva du faktisk får til i hverdagen....det er ikke småtterier liksom...til tider 5 barn....og vi med barn vet hva et barn faktisk krever....Når det kommer til dette med hva du lager, og gjør med ting...herregud, jeg har det fineste skiltet...som du laget...velkommen til...osv....kjempefint. fått masse skryt for det...."hvem har laget skiltet ditt"...hehe. U GO GIRL.

    SvarSlett