02 oktober 2008

I de dype skoger..

Her er et bilde fra turen på tirsdag, dypt inni skogen. Det ble nesten litt trolsk stemning.
I dag har det ikke skjedd så mye her, lille fugl har vært hos tannlegen og det var null hull. Da er jo fuglemamma stolt som en påfugl. =)
Litt sying på en liten reste duk, før jeg skal starte på det store prosjektet som jeg har planer om.
Jeg tror egentlig at jeg har litt mange prosjekter som sviver rundt inni mitt lille hodet. Jeg prøver stadig å gjøre flere ting på en gang, og det er ikke alltid det blir like vellykket. Kreativiteten har ligget i dvale lenge, men plutselig... (takket være masse besøk på deres inspirerende blogger) så våknet kreativiteten igjen, og nå bobler det nesten over.

Her er min lille engel som bor i min hage. Jeg liker engler og noen har faktisk fulgt meg siden jeg var liten jente. Denne er fra i fjor, hvis ikke jeg husker helt feil.
Ha en fin kveld. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar