21 oktober 2008

Hjerte puslerier ;)

Jeg har laget noen hjerter. De er i litt forskjellig form og størrelse. Jeg har sydd dem med maskin, fylt dem med vatt og dekorert dem for hånd.
Dette er "kaffe" hjertet.


På dette hjertet har jeg sydd på en liten del av en blonde. Det blir egentlig veldig bra synes jeg. Må bli "Rosehjertet" dette.
Dette er sydd av forsilke og har en liten "klokke" på toppen. Den ser ut som et gammeldags ur, med gull og svart.
Dette hjertet er sydd til redets eneste Storesøster. Den lille "tagsen" står det Big sister på, og det ble kjempekoselig. Det synes også Storesøster selv. Jeg har en slik med Littel sister på også. Så det er bare å lage flere. Lillesøster venter jo på sitt hjerte hun også. Skal vi se.. he he nå er det på plass igjen. Jeg begynte å surre litt med skriften her og da fikk jeg ikke DENNE skriften tilbake igjen. Men nå fant jeg ut av det;)

Man må jo prøve å feile litt;)


1 kommentar: