27 oktober 2008

Endring av planer :)

I dag skulle jeg dratt til Monuiqe, men hun var ikke i form så det ble det ikke noe av. Så satt jeg der da ... å lurte på hva jeg nå skulle finne på. Det tok ikke mange minuttene før jeg fikk en ide.

I gangen her ser det nemlig slik ut........................
Det kommer av at først så malte jeg gangen i en farge...ble slettes ikke fornøyd. Syntes at fargen ble litt for grå og kald til at jeg trivdes med den. Men jeg hadde jo da malt gangen nede og i midten...akk ja, av gårde med meg. Saumfarte fargekart og fant denne fargen. Fargen heter Delikat, og den var midt i blinken. Så startet jeg på toppen( der var det trehvitt) grunnet og malte to strøk. Så begynte jeg i midten og jeg fikk den dagen ikke tid til å male mer. Og slik har det nå stått både lenge og vel... helt til i dag. For i dag har jeg malt ferdig. Yippeee!!


Så sånn ser det ut her nå..... Ferdig malt, og venter på at det skal bli helt tørt. Ganske fint å bli ferdig med det...for da kan jeg jo etterhvert starte på nye og "store prosjekter" ;D

Ha en fin dag dere og.....





3 kommentarer:

  1. Hei :o) Jeg har en gang som har stått halv ferdig i lengre tid, kanskje du kunne komm og male ferdig den også ;o) Huff, må ta meg sammen å få malt den ferdig snart.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Hei, jeg så du hadde lagt igjen hilsen på bloggen min. Fant ikke noe sted å kontakte deg, er det Elin, eks-Bodøværing, blant annet?

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hilsen inne hos meg. Jeg setter stor pris på det :))
    Heldigvis gikk alt bra og nå har jeg ham trygt hjemme :))

    Jeg tror ikke jeg har vært her inne før, så det var koselig at du la igjen en kommentar sånn at jeg fant frem til deg :))

    Gangen blir lekker..

    Klem,Kari

    SvarSlett