28 oktober 2008

En nettbutikk verdt et besøk.

Det er nettbutikken Creme de la Creme, jeg snakker om.
Nå er jo ikke jeg den som er i Shabby verdenen, men der var det mye lekkert. Siden jeg var inne der og fant noe jeg likte så handlet jeg noen småting.

Bandt annet disse to parfyme flakongene. Jeg har nemlig en poisen parfyme som "spraytuten" er ødelagt på. Denne parfymen skal nå få bo i disse to. De er ikke så store men veldig forseg gjort. Man skrur korken opp. ( ganske lurt siden det sikkert er noen barn som må undersøke disse etterhvert) ;)
Slik ser den ut når korken er skrudd av. Er de ikke flotte??



Denne hyllen måtte jeg også ha. Jeg liker godt alle "snirklingene" på den. Ikke for det, kan nok tenkes at den skifter farge slik jeg vil ha den. Sink "farger" er ikke helt i min gate, selv om det er flott hos mange av dere.
Jeg var i Horten å hentet tingene mine selv, for jeg bor jo tross alt ikke så langt unna. Da jeg kom hjem fant jeg disse to små søte lysene som lå nederst i posen. De er ikke større enn ca 8 cm og helt nusselige. ;)
Så det var en veldig koselig overraskelse....og sånt liker jeg jo.
Så tusen takk til Creme de la Creme Damen ;D

Jeg har hatt en travel men fin dag, håper dere også har en fin dag......
Ja nå glemmer jeg meg nesten her......
nettadressen: www.creme.no

2 kommentarer:

  1. Halla snuppa:-) Den hylla var kjempelekker syns jeg. Parfymeflaskene var søte, er litt deg de der tror jeg. Jeg tror jeg må inn å kikke på den nettbutikken der altså...
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Takker for besøk på siden min.Koselig når noen legger igjen kommentarer,det er jo sånn at man kan oppdage nye blogger.Fin en blogg du har og det var lekre saker du har shoppet ifra nettbutikken.Ha ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett