30 september 2008

På en regnfull dag.

Det er regn og atter regn her i dag, og ei venninne og meg har planlagt ut å gå tur. I skogen, da var det det med det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær.
Bildet av frosken i blomsterbedet, er i fra Telemark.
Denne vesle karen møtte vi på turen i helgen, den er vel mer padde enn frosk men..
Det har vært lite håndarbeid på meg i det siste ,men huset har blitt vasket og shinet så da er jeg klar for neste prosjekt. Planen er å lage en duk av en gammel kjole, som består av to stoffer. Jeg bruker sekskanter og syr disse sammen. Jeg skal legge ut bilder når jeg er i gang.
Nå skal jeg på tur. =) Ha en fin dag, og legg gjerne igjen en hilsen hvis du er innom.

3 kommentarer:

  1. Å en tur i skauen ble det gitt. Med tanke på det møkkaværet som var den dagen, var vi jaggu heldig som fikk til en times tur med opphold.....Selv om vi hadde ett par barn med som "klaget litt" på slutten, så trur jeg bikkja mi var lykkelig for en tur ikke minst....til han måtte i dusjen...hihi

    SvarSlett
  2. He he ja han var jo skjønn da, selv om han var møkkete på magen. Fikk et flott bilde av jentene i skogen, foresten. Ser ut som vi er i de dype skoger. =)

    SvarSlett
  3. Vi var jo i di dype skoger....hehe, du rota oss jo tilogmed vekk litt, men henta deg fort inn igjen...hehe

    SvarSlett