24 september 2008

Hva rydding resulterer i..

For et par dager siden kjøpte jeg to esker med delbart lokk, til å omsider få sammlet noe av hobby tingene mine. Så i dag satte jeg meg ned for å sortere, kaste og omplasere.
Kjøkken bordet bugnet over med diverse saker å ting, og siden jeg nå har den evnen at jeg hopper fra ting til ting, fant jeg ut at jeg skulle lage et bursdags kort. Vel... noen timer senere bugnet bordet like mye men ni nye kort hadde sett dagens lys. Nå må det sies at dette er noe som jeg ikke har gjort så mange gangene, så det blir på et rent amatørmessig plan. Men moro var det i hvertfall.
Disse blå og rosa er bursdags kort til fugleprins eller prinsessene, når de skal i en eller annen bursdag.

Mest fornøyd ble jeg med to av de grønne kortene og disse røde. Så nå er jeg klar for bursdag i helgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar